2. OBJEDNÁVKA A UZATVORENIE ZMLUVY
Objednávky prijaté prostredníctvom internetového obchodu posuvnekovanie.sk sú pre obe zmluvné strany záväzné. Odoslaním objednávky zákazník potvrdzuje, že sa oboznámil s tymito nákupnými i reklamačnými podmienkami. Podmienkou platnosti elektronickej objednávky je pravdivé a úplné vyplnenie všetkých údajov a náležitostí požadovaných systémom pri registrácií, alebo pri realizácií objednávky. Kúpna zmluva medzi predávajúcim a kupujúcim vzniká odoslaním objednávky zo strany kupujúceho zákazníka a jej prijatím na strane predávajúceho.
3. DODACIE LEHOTY
Predávajúci sa zaväzuje:
Predávajúci nezodpovedá za:
Kupujúci sa zaväzuje:
4. DODACIE LEHOTY
Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Priemerná doba expedície nášho tovaru sa pohybuje v rozmedzí 3-10 dní na kovanie a 10 až 18 dní pre drevotriesky, posuvné dvere a pre tovar na mieru. Pri tovare ktorý nie je skladom Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť objednávku rep. objednávku môže stornovať predávajúci po oboznámení kupujúcemu.
5. CENY TOVARU
Ceny uvedené v našom internetovom obchode sú platné v čase objednania tovaru. Vyhradzujeme si právo tlačových chýb a zmeny cien, v prípade zmeny peňažných kurzov, pri výraznom náraste inflácie alebo pri výrazných zmenách dodávateľských podmienok od výrobcov a ostatných dodávateľov tovaru. Všetky ceny sú vrátane 20% dane z pridanej hodnoty (DPH). V cene tovaru nie su započítané expedičné náklady. Dokladom o predaji je faktúra, ktorá je posielaná e-mail po doručení tovaru zákazníkovi do 14 dní, a ktorá slúži zároveň ako dodací a keď nie je priložený samostatný záručný list tak ako aj záručný list.
6. PLATBY ZA TOVAR A POŠTOVNÉ
Bankovým prevodom / vkladom na náš účet
Bankové spojenie: Tatra Bankačíslo účtu IBAN: SK83 1100 0000 0026 2502 8918
BIC: TATRSKBX
Dobierka (zásielková služba, Slov. pošta)
SDS, TOPTRANS, OBCHOD, 10,00 EUR
Doprava na kolieska resp. doplnky max. do váha 1 KG. platí pre celé Slovensko. Osobný odber nie je možný.
SDS, TOPTRANS, OBCHOD, 16,50 EUR
Doprava celé Slovensko dĺžka tovaru max. 3 m.
SDS, TOPTRANS, OBCHOD, 19,80 EUR
Doprava Bratislavský kraj dĺžka tovaru nad 3 m.
SDS, TOPTRANS, 23,10 EUR
Doprava Trnavský, Nitrianský a Banskobystrický kraj dĺžka tovaru nad 3 m.
SDS, TOPTRANS, 26,40 EUR
Doprava Trenčianský, Žilinský, Prešovský, Košický kraj kraj dĺžka tovaru nad 3 m.
OBCHOD DOPRAVA PRE DREVOTRIESKU. 15,00 EUR
Doprava na drevotriesku v rámci BA. Rozvoz robíme každú Stredu, Štvrtok medzi 10,00 až 15,00 hod. Doprava nezahŕňa vynášku !
OBCHOD DOPRAVA PRE DREVOTRIESKU. 25,00 EUR
Doprava na drevotriesku do 25 km BA. Rozvoz robíme každú Stredu, Štvrtok medzi 10,00 až 15,00 hod. Doprava nezahŕňa vynášku !
OBCHOD DOPRAVA PRE DREVOTRIESKU. 40,00 EUR
Doprava na drevotriesku do 50 km BA. Rozvoz robíme každú Stredu, Štvrtok medzi 10,00 až 15,00 hod. Doprava nezahŕňa vynášku !
OSOBNÝ ODBER.0 EUR
Osobný odber je možný iba na drevotriesky a posuvné dvere v BA-Dúbravka!
Osobný odberOsobný odber je iba možný pre objednávku na drevotriesku pre kupujúceho maximálne kalendárnych dni odo dňa skompetizovania objednávky. Ak nedôjde k platbe do 3 dní, má predávajúci právo, po predošlom upozornení kupujúceho, odstúpiť od kúpnej zmluvy.Tovar kurierskou spoločnosťuObjednaný tovar zasielame poštou( kovanie) na adresu udanú zákazníkom v objednávke. Zákazník za tovar zaplatí buď na základe predfaktúry na náš účet, alebo plnú sumu pri preberaní dobierky doručovateľovi zásielky. Náš e-shop v súčasnosti využíva a preferuje zásielky prostredníctvom kurierskej spoločnosti.
- Platba za drevotriesku resp. posuvných dverí sa uhrádza na základe predfaktúry v celej sume objednávky. Keď registrujememe platbu zákazník je informovaný a objednávku zadávame do výroby. Následne zákazníka kontaktujeme e-mail alebo telefonicky.- Uvedené ceny platia pre Slovenskú republiku.
- Pri objednávke do zahraničia poštovné vypočítavame individuálne a je potrebná platba vopred na účet!
7. ZRUŠENIE OBJEDNÁVKY
Kupujúci je oprávnený stornovať objednávku bez udania dôvodu do 1 hodiny od jej odoslania. (Po 1 hodine prevádzkovateľ začne objednávku vybavovať). Zrušenie objednávky nám zašlite na naš e- mail, obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky.
8. VRÁTENIE TOVARU
Podľa § 12 zákona 108/2000 Z.z., tovar zakúpený v našom internetovom obchode je možné vráťiť bez udania dôvodu najneskôr do 14 dní od jeho prevzatia. Tovar je potrebné vrátiť na adresu Senator, Agátová 22, Bratislava 841 01, v originálnom balení, kompletný, nepoužitý a nepoškodený okrem tovaru na mieru( drevotriesky, posuvné dvere a imí). Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky nepríjmame! Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená bezodkladne po skontrolovaní vráteného tovaru a odpočítaní nákladov na dopravu.
9. REKLAMAČNÝ PORIADOK
V prípade reklamácie je potrebné nás kontaktovať prostredníctvom e-mail info@posuvnekovanie.sk a poslať tovar späť, na našu adresu: Senator, Agátová 22, Bratislava 841 01. Po obdržaní tovaru najneskôr do troch pracovných dní mailom alebo telefonickým kontaktom si s Vami prejdeme postup a spôsob vybavenia reklamácie.
Kupujúcemu odporúčame pred prevzatím a zaplatením zásielky kurierovi, na mieste skontrolovať či zásielka nie je poškodená. V prípade rozsiahleho poškodenia (roztrhnutý obal, deformácie a iné rozsiahle poškodenie) odporúčame zásielku neprebrať.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na horeuvednú adresu. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočná adresa, tel.číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Poštovné a iné poplatky nevraciame.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci. V prípade, že dôjde k vade výrobku v záručnej dobe, má zakazník právo na odstránenie vzniknutej vady. V prípade, že vada tovaru je neodstrániteľná, nahradí dodávateľ zakazníkovi vadný výrobok novým, alebo po dohode - výrobkom iného typu, pričom dôjde k doplateniu, alebo vráteniu cenového rozdielu.Záruka sa nevzťahuje na poškodenie vzniknuté:
Záruka sa tiež nevzťahuje na škody vzniknuté v dôsledku živelnej udalosti, živelnej katastrofy, násilného poškodenia, poveternostných podmienok, alebo prevádzkou v extrémnych a neobvyklých podmienkach.
V prípade neoprávnenej reklamácie bude tovar vrátený späť kupujúcemu s príslušným stanoviskom. Ak bude kupujúci žiadať odstránenie závady na vlastné náklady, servisný zásah bude uskutočnený až po jeho písomnom súhlase s podmienkami opravy. Reklamáciu tovaru vybavuje predávajúcí bez zbytočného odkladu, maximálne však do 30 dní od dátumu uplatnenia reklamácie kupujúcím.
Vybavením oprávnenej reklamácie sa záručná doba predlžuje o dobu trvania reklamácie. Ak bola reklamácia v zákonnej záručnej lehote vybavená výmenou tovaru za nový, potom záručná doba začne plynúť znova od dátumu vybavenia reklamácie.
Predávajúcí upozorní o vybavení reklamácie kupujúceho buď telefonicky, SMS, alebo e-mailom a tovar odošle na vlastné náklady na adresu kupujúceho.
10. OCHRANA SÚKROMIA
Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že údaje, ktoré mu kupujúci poskytne slúžia výlučne pre potreby predávajúceho súvisiace s plnením záväzkov vyplývajúcich z kúpnej zmluvy. Tieto údaje nebudú ďalej poskytované tretím osobám ani inak komerčne využívané. Prevádzkovateľ sa zaväzuje k tomu, že na prianie kupujúceho i bez udania dôvodov, kedykoľvek jeho osobné údaje vymaže zo svojej databázy.
11. ZÁVEREČNÉ A PRECHODNÉ USTANOVENIA
Tieto všeobecné obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou ak je medzi oboma stranami vyslovene dohodnuté inak.
Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia "Všeobecných obchodných podmienok" v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky.
Kupujúci prehlasuje, že sa pred vyplnením objednávky oboznámil s týmito všeobecnými obchodnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, nezodpovedá predávajúci kupujúcemu za ušlý zisk, stratu príležitosti alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté. Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito "Všeobecnými obchodnými podmienkami" sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 40/1964 zb. Občiansky zákonník v znení neskorších predpisov, zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a o zmene zákona Slovenskej národnej rady č. 372/1990 Zb. o priestupkoch v znení neskorších predpisov a zákona č. 108/2000 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri podomovom predaji a zásielkovom predaji v znení neskorších predpisov, zákona č. 22/2004 Z.z. o elektronickom obchode v znení neskorších predpisov, prípadne inými zákonmi slovenského právneho poriadku.
Predávajúci a kupujúci sa dohodli, že plne uznávajú elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
Dodávateľ si vyhrazuje právo meniť a inak upravovať tieto obchodné podmienky.
V Bratislava 20.5.2018